








ŁODZIE MOTOROWE
Łódź motorowa Romana 430 "CLASIC"

Wersja CLASIC charakteryzuje się krótkimi klasycznymi relingami (z przodu 80 cm, z tyłu 50 cm). Z tyłu łodzi znajduje się wygodna duża ławka (klapa). W wyposażeniu znajduje się również kompletna konsola o niezbyt rozległych rozmiarach, która nie zabiera dodatkowego miejsca.
Romana 430 CLASIC posiada 5 lub 7 bakist (schowków). Możliwość zamontowania, np. obrotowego fotela oraz miejsce na pokład słoneczny sprawiają, że każdy klient znajdzie odpowiednią łódź dla siebie.
Dno typu „V” posiadające podłużne redany (hydrofile) zwiększa hydrodynamiczną siłę unoszącą. Przy ekonomicznym użytkowaniu zalecany silnik 10 – 20 KM.
– Dł. 4,30 m
– Szer. 1,75 m
– Wys. 0,80 m
– Masa jednostki pustej 220 – 240 kg
(zależy od wyposażenia łodzi)
– Ilość osób 4/5
– Max. moc silnika 20 KM (sterowanie kierownicą)
– Wysokość pawęży 508 mm (stopa L)
– Max. nośność 350/430 kg
– Kategoria projektowa C/D
– Budowa kadłuba – DWUPŁASZCZOWA
zamknięta,
– Materiał kadłuba lps / GRP
– Certyfikat CE
– komplet relingów CLASIC INOX,
– konsola z układem kierowniczym, kierownicą PCV, szybką i relingiem INOX,
– miejsce do montażu manetki,
– duża ławka z tyłu łodzi,
– 4x knagi (stal nierdzewna – INOX),
– 5 lub 7 schowków z kanałami odpływowymi wody, z klapami na zawiasach INOX zamykane na tzw. „kandahar”,
– kratka wentylacyjna INOX z komory paliwa,
– ucho cumownicze z przodu INOX,
– 2x ucha cumownicze z tyłu INOX,
– guma odbojowa + zakończenia INOX,
– ochraniacze pawęży zewnętrzny i wewnętrzny,
– korek spustowy,
– odpływ z pokładu z zatyczką,
– odpływ misy silnika,
– odpływ ze schowka dziobowego,
– osłony gumowe w misce silnika
– kolory pokładu: kremowy lub biały lub szary,
– kolory dna: antracytowy lub granatowy lub biały.
– winda kotwiczna (rolka) INOX,
– gniazda wędek INOX,
– drabinka INOX,
– pantograf,
– pokład słoneczny / wędkarski,
– materace,
– pokrowiec,
– oparcia INOX,
– obrotowy fotel,
– daszek,
– oświetlenie nawigacyjne + instalacja elektryczna,
– system kanałów pomiędzy schowkami do przeprowadzania przewodów elektrycznych,
– białe dno z antracytowym lub granatowym paskiem na boku.
Szczegóły w odpowiednich katalogach.