
Łódź motorowa Romana 430 „FISH”




ŁODZIE MOTOROWE
Łódź motorowa Romana 430 "FISH"

Wersja FISH została stworzona z myślą o wędkarzach. Ma ona niższe relingi, które umożliwiają zainstalowanie różnych akcesorii wędkarskich.
Podstawowe wyposażenie tej wersji to dwie pufy (lewa i prawa rufowa), ale na życzenie klienta jest możliwość zamontowania DUŻEJ ŁAWKI z tyłu łodzi.
Konsola o niezbyt rozległych rozmiarach, która nie zabiera dodatkowego miejsca, a może pomieścić kilka podstawowych gadżetów, jak klucze czy komórka.
Romana 430 FISH posiada 5 lub 7 bakist (schowków) w zależności od wersji łodzi. Dno typu „V” posiadające podłużne redany (hydrofile) zwiększają hydrodynamiczną silę unoszącą. Zalecany silnik przy ekonomicznym użytkowaniu 10 – 20 KM.
– Dł. 4,30 m
– Szer. 1,75 m
– Wys. 0,80 m
– Masa jednostki pustej 220 – 230 kg (zależy od
wersji łodzi)
– Ilość osób 4/5
– Max. moc silnika 20 KM
– Wysokość pawęży 508 mm (stopa L)
– Max. nośność 350/430 kg
– Kategoria projektowa C/D
– Budowa kadłuba – DWUPŁASZCZOWA
zamknięta,
– Materiał kadłuba lps / GRP
– Certyfikat CE
– 5 schowków z kanałami odpływowymi wody
z klapami na zawiasach INOX zamykane na tzw.
„kandahar”,
– konsola z układem kierowniczym z kierownicą
PCV, szybką i relingiem INOX,
– miejsce do montażu manetki,
– komplet relingów FISH INOX,
– 4x knagi (stal nierdzewna – INOX),
– 2x pufy z tyłu łodzi (lewa i prawa rufowa),
– kratka wentylacyjna INOX z komory paliwa,
– ucho cumownicze z przodu INOX,
– 2x ucha cumownicze z tyłu INOX,
– ochraniacze pawęży zewnętrzny i wewnętrzny,
– guma odbojowa + zakończenia INOX,
– korek spustowy,
– odpływ z pokładu z zatyczką,
– odpływ misy silnika,
– odpływ ze schowka dziobowego,
– osłony gumowe w misce silnika
– kolory (np. kremowo-granatowe, kremowo-białe,
kremowo-wiśniowe, szaro-granatowy, szaro-białe,
lub inne).
– 1 lub 2 dodatkowe schowki (wersja 6 lub 7 Bakist)
– winda kotwiczna (rolka) INOX,
– gniazda wędek INOX,
– drabinka INOX,
– pokład słoneczny / wędkarski,
– materace,
– pokrowiec,
– obrotowy fotel,
– daszek,
– duża ławka z tyłu łodzi (kanapa),
– oświetlenie nawigacyjne + instalacja elektryczna,
– system kanałów pomiędzy schowkami do
przeprowadzania przewodów elektrycznych
– dodatkowe wzmocnienia do montażu elementów,
– dno z paskiem na boku.